Tak zítra přivezou stropy. Volali a zkoušeli, že druhý kamion přijede v jednu. Představa dobrá, ale v jednu tam nebude technika ani lidi a navíc přijede dřevo. Takže takhle ne. Fajn, přijede teda prý v deset, jak bylo domluveno. Asi za hodinu mi volal, že na osmou tam bude. Takže přesně jako minule :) A ptal se kdy přijede jeřáb. Nechápu co tím myslel a doufám, že to nepochopím ani zítra :)
Závěr dne: Máme svařená účka, skoro postavený výtah, hotový bazén a kus vnitřní zdi. Výtah jsme začali stavět svisle. Ale tahat díly nahoru bylo dost náročné a neuměl jsem si představit ty poslední. Takže po společné debatě jsme došli k závěru, že ho položíme, složíme a pak zase postavíme. Složení šlo opravdu o mnoho lépe. Ovšem druhá část myšlenky, "...pak zase postavíme", se ukázala jako nereálná. Pomocí heverů jsme výtah zvedli do pozice na fotce. A protože nikdo se nechtěl nechat padajícím výtahem zabít a já zas nechtěl znovu stavět čerstvě postavenou zeď, nechali jsme postavení výtahu na jeřáb.
Táta šel tedy vařit traverzy a vařil poměrně dlouho, než zavařil všechny prodlužováky. U prvního vypínala stále tepelná pojistka. Druhý byl nějaký nalomený a stále častěji padaly i jističe. Druhý prodlužovák potom shořel nadobro, u prvního jsem přemostil tepelnou pojistku a jelo se zase na něj.
Ráno jsem se zajel podívat na dvě pily. Na jedné měli krásnou kulatinu akorát na podpěry a k tomu i pěkné levné hranoly. Na druhé mi zase za pěknou cenu nařežou fošny a hranolky na šalování. Domluveno, objednáno.
V pondělí měl přijet bratr Honza, ale tak nějak doma uspořádal párty, takže večer napsal že přijede v úterý. No nic. Dali jsme si patnáctej level bez něj. Rozuměj patnáctá řada, to je ta řada nad čtrnáctou, která je 2.8m vysoká. Mrkněte, kterak se zedník pere s patnáctým levelem.
Patnáctý level completed. Masakr.
Nezvládám mačkat čudlík na foťáku, takže fotky nejsou. Ostatně co pořád fotit.
No, moc sdílnej nejsem - vim. Ale co psát. Prostě zdíme. Je to pořád to samý, jen tvárnice zvedáme výš a výš. Dnes jsme se prozdili do čtrnáctýho levelu.
V pátek jsem měl zmáklou logistiku do detailu, jenže všichni se rozhodli, že přijedou naráz, čímž se tak nějak projevila malá propustnost vrat a cesty. Nejdříve přijely náhradní kolečka na paleťák. Komplet za třisto, no nekupte to, když novej paleťák stojí čtyřišest. Krátce na to přijelo Iveco s traverzama. Dohoda byla, že přijednou odpoledne, takže asi v deset už byl u vrat.
A asi patnáct minut na to, během vykládání traverz, přijel bagr, kterej volal v půl devátý, že vyráží. Tak si počkal u vjezdu.
Ve finále dorazily i čtyři tuny písku. Naštěstí až kolem druhý. Tatínek hbitě připojil vodu do baráku a společně s bratrem položili i kabely do výkopu a podsypali, zasypali.
Stihli jsme ještě usadit překlad nad dveřmi z garáže a něco nazdít.
Dostal jsem sprda, že prý je úterý a já nemám od čtvrtka žádnej záznam. No, jsem rád, že mi ruce neupadly, večer sednu, lehnu, spim. Natož ťukat do kláves. Takže ve čtvrtek přijel bratr Jirka a zdili jsme. Překvapivé, že ? ;-)
Díky moc za odpověď. Koukal jsem na to, mají docela výběr. Pokud boudu koupím, bude také přišroubována na desce nebo minimálně na pasech+uvnitř zámkovka. Takže se stabilitou by neměl být problém. Nebydlím na horách, tak snad mi to sníh nezbortí. Případně se zkusím zamyslet, jak konstrukci střechy vyztužit. Pokud by někoho z návštěvníků těchto stránek zajímaly (stejně jako mě) detaily k boudě, našel jsem k tomu docela pěkné video. Sice v polštině, ale celkem je tomu rozumět. Je tam vidět i montáž a vnitřek. Mně to dost pomohlo si udělat detailní představu. https://www.youtube.com/watch?v=4h_VX_6M9m4 Jinak bych Vám chtěl moc poděkovat za tyto stránky, i stránky o škodovkách! (ty jsem navštěvoval již před mnoha mnoha lety, ještě ve staré barevné verzi). Vždy to pro mě byla a je inspirace, a tak trochu dodání kuráže, že když se chce, tak člověk zvládne prakticky cokoliv ... Děkuji!
Polský AMsteel. Mají i české stránky garaz-plechova. Původně tento typ neměli, napsali jsme jim, jak jej chceme a oni ho vyrobili. Co jsem koukal, tak už ho mají standardně v nabídce. Dělali jsme desku a boudu k ní přišroubovali. Takže stabilita je super. Nevím, kolik by to uneslo sněhu na střeše, ale on už asi nikdy pořádný sníh nebude. Vypadá hezky, vše funguje. Samozřejmě konstrukce se volí tak, aby byla co nejlevnější, někdy na úkor praktičnosti. Nelitujeme toho, funkci to plní a jsme spokojení. Ale když napíšete nějakou konkrétní negativní připomínku, tak můžu zkusit napsat, jestli je to pravda nebo není.
Dobrý večer, prosím, mohl bych se zeptat, od jakého dodavatele máte tu "polskou" plechovou boudu (záznam říjen 2024) a jak jste s ní spokojen ? (síla materiálu, stabilita, kvalita zpracování) Také o tom uvažuji, z důvodu časové úspory v porovnání se stavbou boudy svépomocí. Ta Vaše se mi navíc designově líbí. Nicméně na netu jsem k těmto výrobkům četl mnoho negativních komentářů. Proto by mě zajímal názor od někoho, kdo s tím má osobní zkušenost. Děkuji.
Znovu bych si ji asi nekoupil. Nemá žádný šamot, takže viditelně ubývá materiál tam kde přichází stěna vložky do styku s plamenem. Nebude to problém pro příležitostné zatopení, ale pokud budete mít vložku jako primární zdroj tepla, tak odhaduji její životnost na 5-8 let. Účinnost také není úplně nejlepší. Papírově sice vychází dobře, ale v porovnání s jinou vložkou a stejnou AKU tato spotřebuje více paliva.
Dobry den, uvazuji o koupi stejne krbove vlozky s pouzitim 1000l aku nadrze, chtel bych se optat, jak jste spokojeni po letech použivání vložky. Dekuji za odpoved.
Materiál ze serveru domeceksnu.cz nesmí být publikován bez souhlasu autora. David Spilka (Daves), tel.: 775 328 374, email: pošli email, ICQ: 109318615