Hutní materiál jsem si zvykl nakupovat ve firmě DAMA. Obvykle to je bez většího problému, dobře se tam nakupuje a mají i eshop.
Ten jsem se rozhodl dnes prvně vyzkoušet. Udělal jsem objednávku a další den přišla výzva k odběru. Hurá. Zajedu tam, zaplatím, naházím materiál do auta a jedu.
A tady pohádka končí, realita je poněkud tvrdší...
Přijel jsem na prodejnu, kde se mě ptali, zda mě někdo vyzval k odběru. Pak mě poslali na halu 1, kde si mě a dalších pěti zákazníků nikdo nevšímal. Nakládali zřejmě jinou zakázku na služební Dama auto a zmateně pobíhali a hledali něco, co nemohli najít. Asi po deseti minutách se nám začal jeden zaměstnanec věnovat, nicméně mi řekl, že tohle udělá kolega. Na toho jsem opět čekal několik minut, aby mě odkázal na halu 2, že prý nerez je tam. Na hale 2 mě česky špatně mluvící zaměstnanec poslal někam na halu 3, což jsem si radši došel ověřit zpět na prodejnu. Ani na prodejně jim nebylo jasné kam mě to poslal, opět se ptali, zda mě někdo vyzval k odběru, ale když jsem ukazoval směr, tak mě poslali na halu 3. Tam sice nerez byl, ale nebyl hliník.
Výsledek celé akce je, že jsem nic nepořídil a ještě přišel skoro o dvě hodiny svého času. To že jsem nepořídil, to by mne tolik neštvalo, ale na mrhání mým časem jsem fakt alergický :)
Alespoň že ráno jsem si vyzvedl ceduli STOP - hladce a bez problému. Takže aspoň tu blbou ceduli máme :)
Edit: Mailem i telefonicky se mi ozvala paní Kotenová, řiditelka DAMY. Omluvila se s tím, že takto by proces vyzvednutí objednávky vypadat neměl a že vybudují jednotné výdejní místo s připravenou objednávkou. Palec nahoru a příště to zkontroluji ;-)
Edit o rok později: Zdá se, že výdej objednávek již funguje normálně. Mají připraveno a jen se zaplatí a vyzvedne.